0 items - €0.00 0
Wie we zijn

Fanclub sinds 2016

Van vriendengroep naar bloeiende vzw-fanclub, ontstaan uit passie voor de koers.

Het bestuur

WWat startte met een groep vrienden die, door toedoen van een turnleerkracht, naar de koers gingen kijken, groeide uit tot een volwaardige fanclub.

In het begin waren we met een aantal vrienden en familieleden die afspraken maakten om Jasper tijdens zijn wedstrijden te gaan volgen.

Langzaam groeide daar het plan om te starten met een fanclub.

Eind 2016 was het dan zover, er werd een feitelijke vereniging opgericht. Er werden statuten geschreven en allerlei initiatieven werden op touw gezet.

In 2021 werd er dan overgegaan van een feitelijke vereniging naar een vzw statuut.

Ondertussen is de fanclub uitgegroeid tot een vereniging met een divers ledenbestand, die unieke evenementen op poten zet

fanclub

Het bestuur